درباره گروه پارسیان اپلای

موسسه مهاجرتی بین المللی سفیران پارسیان بلندپور ثبت شده در ایران با شماره ۶۷۶۳ (با نام تجاری گروه پارسيان اپلای) با بیش از ۱۰ سال تجربه در امور مهاجرت تحصیلی مفتخر است با بیش از ۱۰۰۰ پرونده موفق طي بیش از ۱۰ سال اخير، شما را در راستاي اهداف مهاجرتي ياري نمايد . ما افتخار مي‌كنيم كه شما همراهان هميشگي را در كنار خود حس مي‌كنيم و قدم كوچكي در راستاي اجراي اهداف وسيع مهاجرتي شما برمي‌داريم.

موسسه بین المللی سفیران پارسیان بلندپور، ثبت شده در ایران با مجوز ثبتی از قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با شماره ثبت ۶۷۶۳
نماینده رسمی کالج راینلند آلمان در ایران
شرکت تعاونی گروه مشاورین سفیران پارسیان آروین با پروانه ثبتی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با شماره ثبت ۶۲۳۰۹ و کد تعاون ۱۶۷۹۴
نماینده رسمی دانشگاه EMU قبرس در ایران

کادر مجرب مدیریت و اجرایی گروه پارسیان اپلای (با مدیریت مهندس حسین بلندپور – مستقر در ایالات متحده آمریکا) همگی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا می‌باشند و همچنین زیر نظر وکیل پایه یک عضو کانون وکلای دادگستری ایران می‌باشد.

هدف ما این است تا در قدم اول مشاوره صحیح به متقاضیان ارائه کنیم و در قدم‌های بعدی به پشتوانه سال‌ها تجربه موفق، بتوانیم متقاضیان را به اهداف‌شان برسانیم.
ما در تمامی کشور‌های حوزه فعالیت خود دارای نمایندگانی هستیم که تسلط کافی را در امور انجام پرونده‌های مهاجرت تحصیلی و کاری را دارند و در تمام مراحل تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی متقاضیان گرامی را پشتیبانی می‌کنند.
ما همیشه بر این باوریم که شرط اول رضایت متقاضیان می‌باشد و شعار ما در گروه اعزام پارسیان این است : “اعتماد شما افتخار ماست”
کادر مجرب مدیریت و اجرایی گروه پارسیان اپلای (با مدیریت مهندس حسین بلندپور – مستقر در ایالات متحده آمریکا) همگی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا می‌باشند.
هدف ما این است تا در قدم اول مشاوره صحیح به متقاضیان ارائه کنیم و در قدم‌های بعدی به پشتوانه سال‌ها تجربه موفق، بتوانیم متقاضیان را به اهداف‌شان برسانیم.

ما در تمامی کشور‌های حوزه فعالیت خود دارای نمایندگانی هستیم که تسلط کافی را در امور انجام پرونده‌های مهاجرت تحصیلی را دارند و در تمام مراحل تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی متقاضیان گرامی را پشتیبانی می‌کنند.

ما همیشه بر این باوریم که شرط اول رضایت متقاضیان می‌باشد و شعار ما در گروه پارسیان اپلای این است :

“اعتماد شما افتخار ماست”

خدمات گروه اعزام پارسیان

ایالات متحده آمریکا

United States of America

قبرس شمالی

Northern Cyprus